China 2019 Good Quality China Congben Flexible EPDM Hydraulic Auto Brake Hose fabbrica è pruduttori |Sinopulse

2019 Good Quality China Congben Flexible EPDM Hydraulic Auto Brake Hose

Descrizione breve:

Stu Standard SAE specifica i testi di prestazione è i requisiti per l'assemblaggi di tubi di frenu idraulicu utilizati in u sistema di frenu idraulicu di un veiculu stradale. Insiemi di tubi di frenu fatti di un tubu fabbricatu da filati è elastomeri naturali o sintetici è assemblati cù raccordi metallici.


Detail di u produttu

FAQ

Tags di u produttu

A satisfaczione di i clienti hè u nostru focus primariu.Mantenemu un livellu coerente di prufessionalità, qualità, credibilità è riparazione per 2019 Good Quality China Congben Flexible EPDM Hydraulic Auto BrakeMangu, Accogliamu calorosamente i clienti di tuttu u mondu per quasi ogni tipu di cooperazione cun noi per custruisce un putenziale di vantaghju mutuale.Avemu dedicatu di tuttu u core à furnisce i cunsumatori a megliu cumpagnia.
A satisfaczione di i clienti hè u nostru focus primariu.Mantenemu un livellu coerente di prufessionalità, qualità, credibilità è riparazione perChina EPDM, Mangu, Daveru bisognu di qualcunu di sti beni esse di interessu per voi, fateci sapè.Saremu piacè di presentà vi una citazione dopu a ricezione di e so specificazioni complete.Avemu i nostri ingegneri di R & D esperti privati ​​​​per scuntrà qualsiasi cù e richieste, aspittemu di riceve e vostre richieste prestu è speremu di avè a pussibilità di travaglià cun voi in u futuru.Benvenuti à piglià un ochju à a nostra urganizazione.
Standard:SAE J1401 /GB16897 -2010

Custruzzione:

Tubu:EPDM

rinforzu:Fibra sintetica d'alta resistenza.

Stratu mediu:Utilizà a viscosità rinforza a gomma media trà i rinforzi per furnisce una alta capacità dinamica.

Cover:EPDM, resistente à u calore è à l'ozonu perfettu.

Temperature di travagliu:-40 ℃ à + 120 ℃

Assemblea di tubu di frenu

Applicazione: Adupratu per i sistemi di frenu idraulicu per trasmette è cuntene u mediu di pressione di fluidu, chì offre a forza à i freni di u veiculu.

Features:

I tubi sò intrecciati cù fibra, è un rendimentu cusì bellu cum'è i seguenti, una bona flessibilità, una resistenza à l'esplosione, una alta forza di trazione, un bassu incrementu di u voluminu internu, una resistenza à l'ozone, una bassa temperatura, una resistenza à a curvatura è una bona cumpatibilità, cù stabile. , effetti di frenu sicuri è affidabili.

 

L'assemblee di tubi di frenu sò unu di i prudutti principali di a cumpagnia, cumprese i tubi di frenu idraulicu, i tubi di frenu d'aria è l'assemblei di tubi di frenu di motocicletta.
I nostri assemblaggi di tubi di frenu cumplenu cù e specificazioni SAE J1401.Tubu di frenu SAE J1401 Cuncepitu per a trasmissione di pressione per i sistemi di frenu à pressione idraulica di l'auto, camioni è rimorchi. I fabbricanti di camion è rimorchi, imballatori è grossisti usanu stu tubu.Hè certificatu per risponde à i requisiti SAEJ1401.Air Brake Hose hè intrecciatu cù fili di cuttuni di alta qualità, long-staple, manifold, è hà tali prestazioni assai boni cum'è i seguenti: bona flexibiliby sottu pressione, resistenza à l'ozone, resistenza à bassa temperatura è resistenza à alta temperatura, cù stabile, sicura. è effcets frenu affidabili.We sò u fabricatore di punta spicializata in cuncepimentu è fabricazione di una larga gamma di tubi Automotive.Tubu di frenu d'aria SAE J1401 cuncepitu per a trasmissione di pressione d'aria per i compressori in l'industria minera, l'industria di a custruzzione, l'industria di a custruzione navale, l'arbu è a pianta.

 

Specificazione:

 

Tipu di tubu ID OD Spessore di u muru Wall Diff Max Espansione ml/Max.mm Pressione di burst
Dash mm mm mm bar 6,9 mpa 10,3 mpa Mini mpa
1 3.3 + 0,2 10.5 + 0,3 3,65 <0,25 <1.08 <1.38 > 70
-0,1 -0,2
2 4,8 ± 0,2 13±0,3 4.35 <0,3 <1,81 <2.36 > 60
3 6,3 ± 0,2 15±0,3 3,75 <0,3 <2,69 <3,84 > 50

A satisfaczione di i clienti hè u nostru focus primariu.Mantenemu un livellu coerente di prufessionalità, qualità, credibilità è riparazione per 2019 Good Quality China Congben Flexible EPDM Hydraulic Auto Brake Hose, Accogliamu calorosamente i clienti di tuttu u mondu per quasi ogni tipu di cooperazione cun noi per custruisce un potenziale di vantaghju mutuale.Avemu dedicatu di tuttu u core à furnisce i cunsumatori a megliu cumpagnia.
2019 Bona QualitàChina EPDM, Hose, Daveru bisognu di qualcunu di sti beni esse di interessu per voi, fateci sapè.Saremu piacè di presentà vi una citazione dopu a ricezione di e so specificazioni complete.Avemu i nostri ingegneri di R & D esperti privati ​​​​per scuntrà qualsiasi cù e richieste, aspittemu di riceve e vostre richieste prestu è speremu di avè a pussibilità di travaglià cun voi in u futuru.Benvenuti à piglià un ochju à a nostra urganizazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi