Cunniscenza di mantenimentu di stampi di pezzi d'auto

cunniscenza 1

A qualità di u mantenimentu di u muffa di i pezzi di l'auto ùn solu afecta a vita di u muffa, ma hà ancu un impattu significativu in u pianu di produzzione, è ancu affetta u costu di fabricazione finali.

U persunale di mantenimentu chì hè rispunsevuli di u mantenimentu di ogni ghjornu di i stampi di i pezzi di l'auto deve travaglià cun cura è cun cura per assicurà a megliu cundizione di i stampi, è esse efficace è ecunomicu durante a produzzione cum'è pianificatu, è riduce i costi di fabricazione quant'è pussibule.Eccu alcuni cunniscenze basi di mantenimentu compilate da Aojie Mold per voi.

Quandu u mantenimentu di u muffa di e parti di l'automobile, hè necessariu di verificà e parti secondu i disegni.Ancu s'ellu ùn ci hè micca struzzione speciale, deve esse verificatu durante u almacenamentu;ùn hè micca permessu di mudificà a dimensione di e parti di u muffa chì ùn risponde micca à i requisiti di u disegnu, o l'usu di spacers o gaskets per inserimentu supplementu, etc.;mantenimentu di u muffa dopu à a fine di l'ordine di produzzione, Deve riferite à i punti di prublema furniti da u dipartimentu di produzzione, i registri di u dipartimentu di produzzione è i prudutti finali;in u mantenimentu di stampi di pezzi d'auto, se si trovanu prublemi maiò, anu da rapportà immediatamente à u supervisore è aspittà l'istruzzioni.

In siconda, i requisiti specifichi per u mantenimentu di i pezzi di l'auto: quandu si rimpiazzanu i pezzi di muffa, cunfirmate chì a qualità di e parti da rimpiazzà hè qualificata;u disassemblamentu è l'assemblea di ogni parte deve esse tappatu è pressatu lentamente;quandu l'inserti di muffa di pezzi di auto sò assemblati, cunfirmà chì u gap fit hè qualificatu;Evite warping, scratch, pits, dross, difetti, ruggine, etc. nantu à a superficia di e parti;se alcune parti sò rimpiazzate, cumunicà è cunfirmà cù u dipartimentu di cuncepimentu di u moldu in u tempu.Prima è dopu u disassemblamentu di u moldu, fate attenzione à mantene l'equilibriu di pulling di ogni parte;s'ellu ci hè I pezzi chì deve esse rimpiazzatu deve esse rimpiazzatu in tempu.

Infine, u mantenimentu di ogni ghjornu di i stampi di l'automobile deve esse realizatu cun cura è cun cura per assicurà chì i stampi di e parti di l'automobile sò manteni in una cundizione megliu in ogni mumentu.

Sinopulse hètubu idraulicui pruduttorihè statu stabilitu in u 2001. Avemu pruduzzione prufessiunale è experiences di fabricazione. I nostri tubi sò principarmenti esportati in Sudamerica, Italia, Regnu Unitu, paesi di u Mediu Oriente, Africa è paesi di l'Asia.

 cunniscenza 2


Tempu di Postu: Dec-13-2021