U tubu idraulicu assicura a vita di serviziu

A vita di serviziu di atubu idraulicuassemblea dipende di e so cundizioni di usu.

 

L'assemblea di a manguera in usu deve esse inspeccionata regularmente per fughe, piegamenti, blistering, abrasione, abrasione o altri danni à a capa esterna.Una volta chì l'assemblea hè stata trovata per esse dannata o purtata, deve esse rimpiazzata immediatamente.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

Quandu selezziunate è utilizate, pudete allargà a vita di l'assemblea da:

 

1. A stallazione di l'assemblea di a manguera: A stallazione di l'assemblea di a manguera idraulica deve esse cumpletu cù i normi pertinenti per a direzzione è l'arrangementu di a manguera idraulica per assicurà chì l'assemblea di a manguera hè bè utilizata.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

2. Pressione di travagliu: A pressione di u sistema idraulicu ùn deve micca più di a pressione di travagliu nominale di a manguera.Un aumentu bruscu o piccu di pressione sopra a pressione di travagliu nominale hè estremamente distruttivu è deve esse cunsideratu quandu selezziunate una manguera.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

3. Pressione minima di burst: A pressione di burst hè limitata à a prova distruttiva per determinà u fattore di sicurezza di u disignu.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

4. Temperature range: Ùn aduprate micca a manguera à e temperature chì superanu i limiti cunsigliati, cumprese a temperatura interna è esterna.Se u fluidu idraulicu utilizatu cuntene emulsioni o suluzione, fate cunsultà i dati tecnichi pertinenti.

 

Indipendentemente da a gamma di temperatura di u funziunamentu di u tubu, ùn deve micca superà a temperatura operativa massima consigliata da u fabricatore di fluidu.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

5, cumpatibilità fluidu: assemblea tubu idraulica strata di gomma internu, strata di gomma esterna, strata di rinforzu è articulazioni tubu deve esse cumpatibili cù u fluidu usatu.

 

I tubi adattati devenu esse usatu perchè e proprietà chimiche di i fluidi idraulichi basati in fosfati è basati in petroliu sò assai diffirenti.Parechji tubi sò adattati per unu o più fluidi, ma micca tutti i tipi di fluidi.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

 

6. U raghju minimu di curvatura: U mangu ùn deve esse curvatu à menu di u raghju di curvatura minimu ricumandatu, nè a manguera deve esse sottumessu à tensione o torque, chì pò sottumette a capa di rinforzu à un stress eccessivu è riduce assai a capacità di a manguera per sustene a pressione. ..7. Hose size: U diametru internu di u tubu deve esse capace di trattà u flussu necessariu.Se u diametru internu hè troppu chjucu à un flussu specificu, a pressione di fluidu eccessiva serà generata è u calore serà generatu, causendu danni à a capa di gomma interna.

 

8. Allinamentu di a manguera: A manguera deve esse ristretta, prutetta o guidata se ne necessariu per minimizzà u risicu di danni per flexing eccessivu, scuzzulate o cuntattu cù e parti in muvimentu o corrosive.Determinà a lunghezza di a manguera adattata è a forma di cunghjunta per prevene l'usura è a lacrime, è per evità u cuntattu cù l'uggetti taglienti è a distorsione per prevene perdite.

 

9. Lunghezza di u tubu: Quandu si determina a lunghezza di u tubu currettu, u cambiamentu di lunghezza sottu pressione, a vibrazione di a machina è u muvimentu, è u filatu di l'assemblea di u tubu deve esse cunsideratu.

 

10. Appiicazioni di Hose: Selezziunate u tubu appropritatu secondu l'applicazione specifica.Un fluidu speciale o un rendimentu d'alta temperatura hè un esempiu di applicazione chì richiede una considerazione speciale per l'usu di tubi speciali.

 

Hè assai impurtante di truvà un bon fornitore per travaglià, se avete bisognu di più infurmazione nantu à noi, mandatemi un email o lasciami un missaghju.


Tempu di Postu: Dec-10-2021