tubu idraulicu

1. Struttura di mangui idraulici

Hè cumpostu principarmenti di gomma sintetica resistente à u liquidu internu di gomma, strata di gomma media, strata di rinforzu multi-layer è strata di gomma esterno di gomma sintetica resistente à u clima.

A strata di gomma interna pò fà a pressione media di trasportu è prutegge u filu d'acciaio o a fibra di filu da l'erosione.A strata di gomma esterna pruteghja a strata di rinforzu da i danni.A capa di rinforzu hè un materiale di scheletru per assicurà a pressione di serviziu di a manguera di gomma.

2. Usi di mangu idraulici

Hè principarmenti utilizatu per u sustegnu idraulicu di mine è u sviluppu di i giacimenti petroliferi.Hè adattatu per u trasportu di basa di petroliu cù una certa pressione è temperatura (cum'è l'oliu minerale, l'oliu solubile, l'oliu idraulicu, l'oliu di carburante è l'oliu lubrificante) in a custruzzione di l'ingegneria, u trasportu di elevazione, a forgiatura metallurgica, l'equipaggiu minerariu, i navi, i macchinari di stampa à iniezione, l'agricultura. machini, varii arnesi machini è sistemi idraulici mechanized è autumàticu di vari dipartimenti industriali È liquidi-basatu acqua (cum'è emulsion, emulsion oliu-acqua, acqua) è trasmissioni liquidu.Tubu idraulicu di gomma è plastica, cunnisciuta ancu com'è tubu di gomma è plastica, hè un novu tipu di tubu cù resistenza à a corrosione evidenti è effettu di risparmiu d'energia.

3. Mercatu è sviluppu ditubu idraulicu

Oghje, cù a scienza è a tecnulugia chì cambianu u modu di produtividade, grandi cambiamenti sò sempre in u mudellu di a produzzione industriale mundiale.Tubu idraulicu hè largamente utilizatu downstream, è a tecnulugia hè stata relativamente matura, ma cum'è un pruduttu cumuni in u campu di meccanica, hè menu prubabile di esse eliminata da l'industria alternativa in u futuru.Per l'industria mundiale di tubi idraulici, a più grande parte di u mercatu hè guidata da parechji giganti.

U principale fattore di guida per a crescita di u mercatu globale di tubi idraulichi hè a crescita di a dumanda in a minera, l'agricultura, l'industria è a custruzione.

Attualmente, u settore industriale hè u più grande mercatu di tubi idraulichi.Da a perspettiva di u campu industriale, a tubu idraulicu deve esse capace di adattà à l'ambienti difficili, risponde à i requisiti di u campu industriale, impedisce a rottura è a fuga di pipeline, è assicurà a sicurità di i travagliadori.Inoltre, l'antica manguera hà righjuntu a so vita di serviziu è deve esse rimpiazzata, perchè a rimpiazzamentu di l'antica manguera hà ancu purtatu crescita à u mercatu.

Geograficamente, u mercatu di tubi idraulichi pò esse divisu in America di u Nordu, Europa, Asia Pacificu, Mediu Oriente, Africa è America Latina.I principali produttori di tubi idraulichi anu innuvatu a produzzione per risponde à e bisogni sempre più diversificati è persunalizati.Si concentranu ancu in rinfurzà a so reta di distribuzione, in modu di aumentà a so parte in u mercatu globale.

In l'ultimi anni, u sviluppu di a Cina hè evidenti à u mondu sanu.U sviluppu di i campi currispundenti hà guidatu a grande dumanda di l'industria di tubi idraulici.È in i prossimi cinque anni, i prudutti di tubi idraulichi seranu sempre à u rapidu sviluppu di a sucetà cù tecnulugia più avanzata è campi d'applicazione più largu, è a cumpetizione di l'industria diventerà più intensa.

In u futuru, a cumpetitività core di i fabricatori di tubi idraulichi hè sempre tecnulugia.Rompe u monopoliu di l'industria di i prudutti premium o occupà u mercatu in campi d'applicazione specifichi serà a prima priorità di guidà l'industria.

 


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021