SINOPULSE aghjurnà a linea di produzzione avanzata

20 anni di esperienza di produzzione ci rende megliu.per u novu annu 2022, avemu più fiducia à satificà i nostri clienti per utubi idraulici, tubi di gomma è raccordi.
In l'ultimi dui anni, migliurà a nostra tecnulugia è e macchine di produzzione, allargendu a nostra produzzione cù più efficienza.
Avemu cambiatu e macchine di cunghjunzione di filu d'acciaio in Germania, diminuendu a tolleranza di lunghezza di circa 50%.
New Germany Technology Braiding machines sò 2-3 volte più veloce cà vechji machini, è braiding filu copre più bè.
Per a mistura di gomma è u rolling, avemu creatu un novu travagliu di Auto Computer Control Rubber Mixture Center, chì pò fà a tolleranza di a scala di pesu solu 0.02 Gram per a materia prima.

Per a tecnulugia avanzata di cuntrollu autumàticu in u tempu è a temperatura, u centru mantene u statu di travagliu stabile.Rende tuttu u materiale distribuitu uniformemente, in modu chì e funzioni di cumpostu di gomma è e prestazioni ponu esse aduprate cumpletamente.Per e macchine di estrusione, aghjustemu ancu a linea finu à u sistema automaticu, testendu i diametri cù a macchina laser, per assicurà i diametri più precisi di i standard SAE è EN 853.
Dopu avè finitu a pruduzzione, testemu ogni tubu rotulu pruvene a pressione in 1,8 volte di pressione di travagliu per evità ogni fuga.
In ogni prublema di qualità, pudemu rintraccià nantu à a carta d'identità, chì registra tutte l'informazioni, dimustrendu quale travagliadori face?in quale data, è da quale mahince?
Per migliurà a qualità è a capacità di produzzione, pudemu furnisce un serviziu megliu in prezzi più bassi è qualità più altu.

Circa noi-5


Tempu di Postu: Dec-10-2021