Raccordo idraulico DKL/DKOL/DKOS/DKM/DKF W

Raccordi per idropulitrici DKF W

 

I raccordi idraulichi DKF-W sò pensati per cunnette un tubu d'alta pressione à una pistola di lavare, in generale, stu tipu di raccordi hè acquistatu da i lavatori di l'auto, cumpagnie di pulizia per l'usu di lavatrici d'alta pressione.I raccordi DKF-W sò usati per a prova di pressione di tubi d'alta pressione per i lavandini.

 

Durante u funziunamentu, stu tipu di raccordi hè espostu à i media aggressivi (diversi detergenti, solventi), cusì u fabricatore produce raccordi DKF W da ottone, acciaio inox, acciau carboniu galvanizatu.Ma a maiò parte di i clienti volenu a noce Brass.

 

Raccordo per tubi ad alta pressione DKF W

A nostra gamma include raccordi DKF-W di a classe Professional.Questa classa include i prudutti di u segmentu premium, chì sò distinti da a più alta qualità, affidabilità di i materiali utilizati è longa vita di serviziu.

 

A nostra cumpagnia offre a più larga gamma di raccordi premium made in China.Ogni spedizione hè fatta da u nostru magazzinu.A capacità di pruduzzione di u nostru cumpagnu, è ancu l'equipaggiu mudernu di a pianta, ci permette di suddisfà ogni dumanda di prudutti in questu segmentu.A cumpagnia hà a capacità di fabricà prudutti secondu i vostri disegni in pocu tempu.

 

Acquista raccordi DKF W per lavelli

In a nostra cumpagnia pudete cumprà un raccordu DKF-W cù una noce filettata 22 × 1,5, è ancu raccordi di diverse dimensioni è cunfigurazioni.

 

Fitting DKL

 

DKL - i raccordi di stu tipu sò fabbricati secondu a norma DIN tedesca.I raccordi per tubi di a serie DKL anu una forma di nipple cilindrica chì li permette di esse utilizati cù raccordi conici di 24 è 60 °.U fitting DKL hè più spessu truvatu in l'ingegneria meccanica domestica, hè largamente utilizatu in u settore agriculu, in a custruzzione.In regula, i raccordi DKL sò pruduciuti in a gamma di filamenti metrichi da M12x1.5 à M 52x2.A nostra gamma include raccordi cù filetti da M14x1.5 à M26x1.5.

 

Raccordi DKM

 

I raccordi DKM, cum'è l'altri raccordi di u standard DIN tedescu, anu filamenti metrichi, in ogni modu, u conu internu di u raccordu hè 60 °.Questa diffarenza ùn permette micca l'usu di sti raccordi quandu cunnetta i tubi cù un anellu di cutting.I raccordi DKM sò cunsigliati per l'usu in sistemi di media pressione.In regula, i raccordi DKM sò usati in coppie cù tubi d'alta pressione cù una è duie trecce, è ancu i tubi di bobina d'alta pressione.In casu di usu in tandem cù manichi coiled, ùn vi scurdate di a rimuzione obligatoria di a capa esterna di gomma da a manica.Quandu crimpate i tubi intrecciati, a rimozione di gomma ùn hè micca necessariu.

 

Fitting DKOL

I raccordi DKOL sò fabbricati secondu a norma DIN tedesca (stand for Deutsches Institut fur Normung).

 

U raccordamentu DKOL hà un filu metricu, un conu di 24 °, è ci hè un anellu di sigillatura supplementu à a fine di u conu.Stu raccordu hè dispunibule in una gamma di dimensioni da 5 à 51 mm.A parti d'accoppiamentu pò esse cun un segellu di gomma nantu à u conu, pò esse un tubu cù un anellu di cutting è una noce, è ancu un cunnessu universale cù un cone sfericu da 24 à 60 °.Per determinà l'angolo di u conu è u filu, hè necessariu di utilizà un set di misurazione speciale.

 

Fitting DKOS

I raccordi DKOS sò fabbricati secondu a norma DIN tedesca (stand for Deutsches Institut fur Normung).

 

U raccordamentu DKOS hà un filu metricu, un conu di 24 °, è ci hè un anellu di sigillatura supplementu à a fine di i raccordi di tipu pesante di u cune.


Tempu di post: Aug-03-2022